Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet /
Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4-8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o sp...
Hlavní autor: | Krüger, Květuše, 1973- |
---|---|
Další autoři: | Šafránková, Kateřina, 1977- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Dobříš :
Šafrán,
2021
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02169nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 35880 | ||
005 | 20221017071718.0 | ||
008 | 220902s2021 XX ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 978-80-907087-9-2 |q (brožováno) : |c 495.00 Kč | ||
040 | |a FMG501 |b cze |e rda | ||
080 | |a 028.1 |2 h | ||
100 | 1 | |a Krüger, Květuše, |d 1973- |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet / |c Květuše Krüger a Kateřina Šafránková |
264 | 1 | |a Dobříš : |b Šafrán, |c 2021 | |
300 | |a 259 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4-8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek - modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. | |
653 | |a kritické myšlení |a dětské čtenářství |a výchova ke čtenářství |a čtenářská gramotnost |a porozumění textu | ||
700 | 1 | |a Šafránková, Kateřina, |d 1977- |4 aut |9 20836 | |
910 | |a FMG501 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 35880 | ||
993 | |0 0 |1 421450126328 |4 0 |6 V_0281 |7 0 |9 43355 |a 495.00 |b 0 |c 126328 |d 2022-09-02 |e 0 |f KNI |g V 028.1 |h 495.00 |i Šafrán |j 127 |l KNI |n 0 |r 2024-02-07 |t 5 |w 2022-10-17 |y KN |