Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet /

Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4-8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o sp...

Celý popis

Hlavní autor: Krüger, Květuše, 1973-
Další autoři: Šafránková, Kateřina, 1977-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Dobříš : Šafrán, 2021
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02169nam a2200265 i 4500
001 35880
005 20221017071718.0
008 220902s2021 XX ||||||||||||||czecze d
020 |a 978-80-907087-9-2  |q (brožováno) :  |c 495.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze  |e rda 
080 |a 028.1  |2 h 
100 1 |a Krüger, Květuše,  |d 1973-  |4 aut 
245 1 0 |a Čteme s nečtenáři a učíme je kriticky myslet /  |c Květuše Krüger a Kateřina Šafránková 
264 1 |a Dobříš :  |b Šafrán,  |c 2021 
300 |a 259 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Učitelky i učitelé mateřských i základních škol, lektoři volnočasových aktivit pro děti, vychovatelé a rodiče naleznou v této knize ucelený systém rozvoje čtenářství dětí ve věku 4-8 let. Teoretické informace o třífázovém modelu učení a metodách upravených pro tuto věkovou skupinu jsou doplněny o spoustu praktických ukázek - modelových lekcí, aktivit s knihami a textů pro řízené čtení, díky kterým děti získají ke čtení vztah a začnou rozvíjet své čtenářské dovednosti. V první části rukověti autorky vysvětlují hlavní principy programu Čteme s nečtenáři a popisují, jak vytvořit ve třídě i doma podnětné čtenářské prostředí, jaké knihy vybírat a jak vést s dětmi hovory o četbě. Také upřesňují, jak plánovat lekce s knížkami, poskytovat dětem oporu a doprovázet je k náročnějším čtenářským cílům. Praktické a návodné ukázky v druhé a třetí části publikace umožňují vyzkoušet si vše s dětmi. Lekce slouží jako vzor, jímž je možné snadno obohatit výuku. 
653 |a kritické myšlení  |a dětské čtenářství  |a výchova ke čtenářství  |a čtenářská gramotnost  |a porozumění textu 
700 1 |a Šafránková, Kateřina,  |d 1977-  |4 aut  |9 20836 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 35880 
993 |0 0  |1 421450126328  |4 0  |6 V_0281  |7 0  |9 43355  |a 495.00  |b 0  |c 126328  |d 2022-09-02  |e 0  |f KNI  |g V 028.1  |h 495.00  |i Šafrán  |j 127  |l KNI  |n 0  |r 2024-02-07  |t 5  |w 2022-10-17  |y KN