Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů /

Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samos...

Celý popis

Hlavní autor: Koželuhová, Eva
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2022
Vydání: Vydání první
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01599nam a2200301 i 4500
001 35877
005 20221017071718.0
008 220902s2022 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 978-80-262-1858-6  |q (brožováno) :  |c 299.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze  |e rda 
080 |a 028.1  |2 h 
080 |a 373.2  |2 h 
100 1 |a Koželuhová, Eva  |7 ola20211135540  |4 aut 
245 1 0 |a Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů /  |c Eva Koželuhová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2022 
300 |a 157 stran :  |b ilustrace, portréty ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. 
546 |a České a anglické resumé 
653 0 |a děti  |a předškoláci  |a čtenářství  |a čtenářské strategie  |a výchova ke čtenářství  |a metodické příručky  |a porozumění textu  |a čtenářská gramotnost  |a předškolní výchova 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 35877 
993 |0 0  |1 421450126319  |4 0  |6 V_0281  |7 0  |9 43352  |a 235.00  |b 0  |c 126319  |d 2022-09-02  |e 0  |f KNI  |g V 028.1  |h 299.00  |i TeamLibrary (Pemic)  |j 127  |l KNI  |n 0  |r 2024-02-07  |t 5  |w 2022-10-17  |y KN