Pohádková angličtina : [dramatizace pohádek v angličtině a hry s nimi] /

Kniha obsahuje 17 jednoduchých pohádek v angličtině, připravených jako scénáře pro dramatizaci. Za každou pohádkou následuje nabídka nejrůznějších tematických her - dramatických, smyslových, výtvarných, křížovek, rébusů a dalších aktivit. Pohádky v angličtině nabízejí velkou motivaci k učení tím, že...

Celý popis

Hlavní autor: Hanšpachová, Jana, 1963-
Další autoři: Vogelová, Eva
Médium: Kniha
Jazyk: Anglicky
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání: Vyd. 2.
Témata:
Konspekt: 811.111
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02782nam a2200409 4500
001 20228
005 20220913075119.0
008 131011s2011 xr |||||||||u||||czeeng d
020 |a 9788026200468  |q (brož.) :  |c 209.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze 
072 7 |a 811.111  |x Angličtina 
080 |a 811.111  |2 h 
080 |a 81'24  |2 h 
080 |a 792:37.016  |2 h 
080 |a 81:371.382  |2 h 
080 |a 0:82-25  |2 h 
100 1 |a Hanšpachová, Jana,  |d 1963-  |4 aut  |9 23250 
245 1 0 |a Pohádková angličtina :  |b [dramatizace pohádek v angličtině a hry s nimi] /  |c Jana Hanšpachová, Zuzana Řandová ; [ilustrace Eva Vogelová] 
246 1 4 |a Dramatizace pohádek v angličtině a hry s nimi 
250 |a Vyd. 2. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 119 s. :  |b il 
520 2 |a Kniha obsahuje 17 jednoduchých pohádek v angličtině, připravených jako scénáře pro dramatizaci. Za každou pohádkou následuje nabídka nejrůznějších tematických her - dramatických, smyslových, výtvarných, křížovek, rébusů a dalších aktivit. Pohádky v angličtině nabízejí velkou motivaci k učení tím, že si děti jazyk procvičují jako přípravu na reálné situace. Seznamují se s novými slovíčky ve správných větných vazbách v souvislostech a hravou formou. Angličtinu se učí přímo "v praxi pohádkového příběhu". Děti nemusí přemýšlet nad tím, jak jazyk funguje a jaká jsou jeho gramatická pravidla. Neučí se biflováním, ale prostě "jenom" tím, že hrají divadlo. Gramatická pravidla se v knize procvičují jen v nezbytné míře v praktickém použití vět při komunikaci s pedagogem. Děti se stávají součástí poutavého příběhu, vstupují do něj prožíváním svých rolí. Scénáře a aktivity jsou zvlášť vhodné pro děti, které s angličtinou začínají (předškolní věk a první stupeň základní školy), ale tvořivým učitelům mohou sloužit také jako ideální doplněk k učivu starších dětí 
521 |a Od 5 do 10 let 
650 0 7 |a angličtina  |2 czenas  |9 30203 
650 0 7 |a jazyková výuka  |7 ph162894  |2 czenas  |9 30204 
650 0 7 |a dramatická výchova  |7 ph114357  |2 czenas  |9 30205 
650 0 7 |a jazykové hry  |2 czenas  |9 30206 
650 0 7 |a pohádky  |2 czenas  |9 30207 
653 |a angličtina  |a dramatizace  |a pohádky  |a pohádky v angličtině  |a jazyková výuka  |a jazykové hry  |a dramatická výchova 
655 7 |a scénáře  |2 czenas  |9 30208 
655 7 |a metodické příručky  |2 czenas 
700 1 |a Vogelová, Eva  |4 ill  |9 19474 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 20228 
993 |0 0  |1 421450102535  |4 0  |6 VM_811111I  |7 0  |9 20321  |a 80.00  |b 0  |c 102535  |d 2013-10-11  |e 2  |f KNI  |g VM 811.111/I  |h 209.00  |i Pařízek Opatov  |j 127  |l KNI  |n 0  |r 2024-02-05  |s 2022-03-28  |t 7  |w 2022-09-13  |y KN