Česká reklama. od pana Vajíčka po falešné soby /

Tato kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím nebyly vy právěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes

Hlavní autor: Krupka, Jaroslav, 1971-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : BizBooks : 2012
Vydání: 1. vyd
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Vratimov

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
421450100034 100034 V 659.1(091) (neuvedeno) Dostupné 1x