Česká reklama. od pana Vajíčka po falešné soby /
Tato kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím nebyly vy právěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes
Hlavní autor: | Krupka, Jaroslav, 1971- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
BizBooks :
2012
|
Vydání: | 1. vyd |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Vratimov
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
421450100034 | 100034 | V 659.1(091) | (neuvedeno) | Dostupné | 1x |