Zprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se /
Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století...
Hlavní autor: | Málková, Gabriela, 1977- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2009
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Vratimov
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
421450098232 | 98232 | V 37 | (neuvedeno) | Dostupné | 3x |